Ensinnäkin noista lainauksista haluan sanoa sen verran, että:

No cars go, where we know/ Between the click of the light and the start of the dream - No Cars Go | The Arcade Fire

Sleeping is giving in, so lift those heavy eyelids - Rebellion | The Arcade Fire

In your boat, tied to a tree, I hope you find the sea - I sing, I swim | Seabear

Don't you just love goodbyes - 156 | Mew

And when your gone I envy the people your with, cause they're with you - Web | Mew

 

Nyt sitten joitain juttuja minusta ja kaikesta muustakin:

- Olen erittäin hajamielinen, siitä on valitettavasti kehittymässä elämäntapa

- Olen valvoja-sorttia, en aamuvirkku.

- Pidän kelloa oikeassa kädessä, älkää kysykö miksi

- Jos olet ystävällinen minulle, yritän myös olla ystävällinen sinulle.

- Saat minusta tämän blogin kautta aivan vääränlaisen käsityksen

- rakastuin Lapin tunturiin

- Lempibändini: Sigur Rós, Mew, Seabear, Muse, the Arcade Fire, ja melkein mikä tahansa, jonka Siiri minulle nenän eteen tökkää (, sillä kun on niin omituinen musiikkimaku :)

- pidän tarinoiden kirjoittamisesat, piirtämisestä ja roolipelaamisesta

- Miksei ilta-aika voisi olla pidempi, jotta jäisi lisää aikaa mielikuvitushenkilöille pääni sisässä?

- Sindri ja Miriam ovat tosi söpöjä (melkein oikeita ihmisiä)

- Jos kutsut minut jonnekkin, pyydä minua saapumaan paikalle ainakin 15 minuuttia ennen sitä aikaa, jolloin oikeasti tarvitset minua siellä.

- haluaisin asua omassa yksiössäni

- "Everything I give is everything that I keep." (- Seabear / Seashell)

- Jei n_n