Eilen oltiin jossain ihme rompe-torilla, Huitsin Nevadassa (*Kangasalla). Autossa tuli huono olo kun luin sitä Breaking Dawnia ja auto haisee vieläkin uudelle (kaamea lemu). Sitten tuli semmoinen: "Miks hitossa me täällä ollaan," kun se oli täynnä nahkatakkisia, viinalta ja tupakalta löyhkääviä äijiä. Siellä oli jotenkin sellainen niin kuin "väärä tunnelma", sellaien vanha ja pahanhajuinen. Mä en oikein tiedä mitä mä noilla mun tunnelmilla meinaan, mutta Hervannassa oli omansa, enkä mä tykännyt siitä (ainakaan sen jälkeen, kun me muutettiin tänne Petsamoon) ja pienempänä jouluilla oli oma, jännittävä ja kiva tunnelma (on se vieläkin kiva ja jännittävä, mutta ei samnlainen) ja Englanissa oli oma tunnelmansa ja meidän tuttujen kodissa on oma lapsiperhe-tunnelmansa ja Darkwoodilla oli tunnelmansa, Kalevassa oli oma tunnelmansa ja kun mä oli seitsemän, elämällä oli oma tunnelmansa. Onkohan tunnelma tälle oikea sana, mutta mä elän nyt sellaisessa tunnelmassa, johon olen melkein tyytyväine kun muistelen aijempia. 

No.., siellä me kumminkin tavattiin Mummi ja Vaari ja se oli ihan kivaa. Ja sitten kävin eilen kaupungilla tapaamassa yhtä kaveriani ja sekin oli kivaa n_n

Ja olen nyt Breaking Dawnissa sivulla 529. Valvoin toissayönä neljään. Viimeyönä kyllä nukuinkin oikein kunnolla. Nyt täytyy kuitenkin mennä syömään jotain ja tekemään läksyt ennen Vaeltaja-kertaa. Saatte ne valokuvat pohjoisesta ehkä jonain päivänä.

Ai niin: Löysin Hoppipollan nuotit youtuben kautta. Se on kyllä sen helppo versio...